Вашата интелигентна система за отопление с изкуствен интелект !
Golden Fire


ОТНОСНО СЕРВИЗ GOLDEN FIRE 2020 година!

Уважаеми клиенти,

В стремежа си да Ви улесним, правим всичко възможно нашите продукти да могат да се стартират без необходимост от посещение на специализиран сервиз. За съжаление обаче, поради не еднаквото качество на пелетите, които се предлагат на пазара, това наше желание се оказва мисия невъзможна. Също така, масово клиентите влизат в настройките и започват да променят параметри, което води до некоректна работа на съоръжението!!!


Нашата постоянна цел е да правим продуктите все по-качествени и по-надеждни. Виждаме пропуските и винаги се стремим да ги отстраняваме по възможно най - бързия начин. Ето защо, за да направим отново възможно най-доброто за Вас, нашите клиенти, още през 2016-та година въведохме "безплатен пуск"* за всяко едно пелетно съоръжение. Пуск, от който една голяма част се възползваха, но други просто решиха, че нямат нужда или не могат да чакат и стартираха продукта сами, като проблемите не закъсняха. .Запомнете, че само така ще може да се гарантира коректната й работа и само така Вашата гаранция ще бъде валидна!!!

*Към момента пуск в експлоатация е платен - 80 лева.


Бихме искали най-учтиво да Ви помолим, за да може да се гарантира коректна настройка и работа на Вашата пелетна камина или пелетна горелка, да се обръщате към нашите доверени сервизи за съдействие. Също така, бихме искали най-учтиво да Ви помолим и да проявявате търпение и разбиране към сервизите ни, ако не могат да се отзоват в рамките на 24 часа, особено когато това се случва във времето през което всички започват да стартират своите уреди. Няма как в рамките на един месец да се въведат в експлоатация няколко хиляди продукта наведнъж. Няма как в периода от 20.09 до 20.10 да посетим всички клиенти сега и веднага. Поради тази причина Ви молим да заявявате профилактика или въвеждане в експлоатация още в летните месеци, за да може на всеки един клиент да се обърне достатъчно внимание и сервизните техници да си свършат работата нормално.


Трупайки непрекъснато опит и повишавайки непрекъснато качеството на нашите продукти вече можем да предложим и 3 и 5 годишна гаранция за тях. Условието е, всеки един клиент да заяви "Пуск в експлоатация" и да заплати такса  80 лева,  да заяви посещение на наш сервиз след изтичане на първата година, преди началото на втория отоплителния сезон /да заплати такса "Годишна профилактика" 60 лева/, преди началото на третия отоплителния сезон /да заплати такса "Годишна профилактика" 60 лева/ за 3 годишна гаранция и преди началото на четвъртия отоплителния сезон /да заплати такса "Годишна профилактика" 60 лева/ и преди началото на петия отоплителния сезон /да заплати такса "Годишна профилактика" 60 лева/ за 5 годишна гаранция. Целта на такова посещение ще бъде да се направи пълна профилактика и настройка на продукта /не включва почистване на продукта/, така че той да бъде готов за стартиране за втория отоплителен сезон и да се гарантира коректната му работа. Общата цена заедно с "Пуск в експлоатация" за 3 годишна гаранция е 200 лева и 320 лева за 5 годишна гаранция. При посещението и след извършена профилактика, сервизния техник ще завери Вашата гаранционна карта, с което ще бъде потвърдена и продължаващата му гаранция за следващата година. Гранцията може да бъде отказана в случай, че бъде установена неправилна експлоатация или стопанисване на продукта. Това условие важи за всички продукти закупени след 01.01.2020 година.

Гаранцията НЕ важи ако клиента не е заявил уск в експлоатация" или "Годишна профилактика" и съответно гаранционната му карта не е презаверена!


При неосъществен "Пуск в експлоатация" гаранцията на продукта ОТПАДА!

При неосъществена "Годишна профилактика" останалия период от гаранцията ОТПАДА!


По-долу ще може да видите и нашите цени за услуги, предлагани от сервизните центрове на Голдън Файър:


1. Монтаж на продукт - 220 лева.

- Включва монтаж на продукт към съществуваща система, зареждане и обезвъздушаване на системата с топлопреносна течност, зареждане на бункера /с пелети на клиента/, настройки, въвеждане в експлоатация.


2. Пуск в експлоатация за камини и котли /комплект/ 80 лева.

- Включва първоначално запалване /с пелети на клиента/ и настройки на продукта, ако е възможно, заверка на гаранционна карта и препоръки към системата. Ако не е възможно, в протокола на клиента се вписват причините и след отстраняването им клиента дължи 80 лева за "повторно" въвеждане в експлоатация, след което се заверява гаранционната карта.


3. Посещение на адрес по време на гаранция за установяване на проблем БЕЗПЛАТНО.

- Ако е извикан техник и се окаже, че причината не е поради дефект на продукта, а е поради неправилна експлоатация или непочистване на продукта от страна на клиента – клиента се тарифира съгласно тарифите при извън гаранционните посещения.


4. Посещение на адрес за продукт с изтекла гаранция – 80 лева /включва диагностика на повредата и подмяна на компонент ако е необходимо, но не включва цената на дефектирал компонент/.


5. Посещение на адрес за продукт – 80 лева, /включва настройки и монтаж на допълнителни модули като стаен термостат, Bboil и други, подмяна на нагреватели, запалки, предпазители или други консумативи, настройка на продуктите при смяна на пелети или по желание на клиента за сервизиране на продукт при монтаж, който не е извършен от Голдън файър/.


6. Такса "Годишна профилактика" за заверяване на гаранцията – 60 лева. /Не включва почистване на продукта/.


За населени места, отдалечени на повече от 50 километра в двете посоки от най - близкия сервизен център на Голдън Файър, клиента заплаща транспортни разходи по предварителна уговорка, приблизително 0,30 лева на километър в двете посоки.

Забележка:

Проблеми, настъпили от неправилна експлоатация, непочистване на продукта и комина, който се използва, лоши пелети, механични повреди и настройки от неоторизирани лица, както и изгорели предпазители, не са обект на гаранция и отстраняването им се заплаща съгласно тарифите за извънгаранционна поддръжка.  


Всички цени са в сила от 01.01.2020г. и са без включен ДДС.


 Благодарим Ви, че избрахте нашите продукти!!!

С уважение: Екипът на Голдън Файър


Уважаеми Клиенти,

За аварии и проблеми, които НЕ са заявени на  телефони 0894 007 007 и 0884 67 96 96

НЕ носим абсолютно никаква отговорност.



Сервиз
Сервиз
Сервиз
Сервиз
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.